Blogia
la feina és teva

Test de personalitat (4)

Sí No 1.De vegades, a taula, em serveixo la millor porció, malgrat saber que altres també la volen
Sí No 2.Sovint abandono tasques abans d'acabar-les
Sí No 3.Prefereixo un treball eventual amb grans guanys, que un altre amb sou petit, però segur
Sí No 4.Quan és necessari emprar una mica de diplomàcia, sempre m'ho encarreguen a mi  
Sí No 5.S'em considera una “persona d'idees” que quasi sempre aporta solucions als problemes
Sí No 6.M'agrada un treball que presenti canvis, verietat i viatges, encara que impliqui algun perill
Sí No 7.Generalment no puc tolerar la gent presumptuosa i poca-solta
Sí No 8.Sóc d'aquests tipus de persones amb tanta energia que sempre estan ocupades
Sí No 9.Algunes vegades m'ha torbat que la gent digui a la meva esquena coses desagradables de mi
Sí No 10.Em disgusta molt que la gent m'estigui mirant quan treballo
Sí No 11.Acostumo a dir, sense pensar-les, coses que desprès lamento molt
Sí No 12.M'agradaria més treballar en una empresa portant els arxius que atenent els clients
Sí No 13.Sempre poseeixo suficient energia per per enfrontar-me a tots els meus problemes
Sí No 14.Faig agudes i sarcàstiques observacions a la gent si crec que les mereix
Sí No 15.Parlar amb persones corrents m'enfada perquè no és interessant ni instructiu
Sí No 16.Si veig barallar-se els nens dels meus veïns no intervinc i els deixo solucionar els seus problemes
Sí No 17.Quequejo, ploro, tremolo, enrogeixo o empal.lideixo amb facilitat
Sí No 18.Penso que quan una persona no és honrada, quasi sempre se li nota a la cara
Sí No 19.desprès de posar-me realment furiòs, acostumo a calmar-me molt aviat
Sí No 20.Quan em critiquen durament per quelcom que no he fet em sento culpable
Sí No 21.De tant en tant sento una por sobtada, sense poder-ne comprendre les raons
Sí No 22.De vegades, mirant-me en un mirall, m'entren dubtes sobre el que és la meva dreta o esquerra
Sí No 23.Preferiria tenir una casa aïllada en el bosc que en un barri amb molta vida social
Sí No 24.M'expresso millor emprant paraules molt expressives
Sí No 25.Tinc un bon sentit de l'orientació quan em trobo en un lloc desconegut
Sí No 26.Penso que hauria d'estar prohibida la circulació de la premsa extremista
Sí No 27.La major part de les persones em consideren un interlocutor agradable
Sí No 28.Surto a divertir-me o a un espectacle menys del que és corrent
Sí No 29.No puc suportar veure la gent deixada i bruta
Sí No 30.Em sento molt abatut quan l gent em critica en un grup
Sí No 31.Seria millor que les vacances fossin més llargues i obligatòries per a totes les persones
Sí No 32.Indubtablement tinc menys amics que la majoria de les persones
Sí No 33.Estant en un grup em sento una mica torbat si de sobte passo a ser el centre d'atenció
Sí No 34.Si el meu cap o professor em crida al seu despatx temo haver fet alguna cosa malament
Sí No 35.Les meves decisions es recolzen més en el cor que en el cap
Sí No 36.En la meva adolescència vaig pertànyer a equips esportius
Sí No 37.M'agrada dir les coses tal com se m'acuden sense pensar en les conseqüències
Sí No 38.Els altres em consideren una persona impertorbable, impassible davant els vaivens de la vida
Sí No 39.De vegades em poso en estat de tensió i agitació quan penso en els successos del dia
Sí No 40.Algunes vegades em “treuen de les caselles” petites coses, encara que reconegui que són trivials
Sí No 41.M'avorriria haver d'estar en un lloc on hi hagués poca gent amb qui parlar
Sí No 42.Crec que és més important molta llibertat que bona educació i respecte a la llei
Sí No 43.He estat criat per fer alguna cosa molt poques vegades
Sí No 44.Sempre m'alegra formar part d'un grup gran, com una reunió en un ball
Sí No 45.En la meva època d'estudiant m'agradaven més les activitats manuals que les intelectual.
Sí No 46.De vegades no puc adormir-me perquè tinc una idea que em dóna voltes al cap
Sí No 47.Si el sou fos el mateix, preferiria ser pilot abans que advocat
Sí No 48.Els meus caps i la meva família sempre em troben defecte que no tinc
Sí No 49.Sento de tant en tant la necessitat d'ocupar-me en una activitat física enèrgica
Sí No 50.Sovint no em sento amb humor i prefereixo estar a soles
Sí No 51.El que el món necessita és més ciutadans sensats i menys ciutadans realistes
Sí No 52.Preferiria tenir un negoci propi i no compartir amb una altra persona
Sí No 53.Si hagués de triar, preferiria ser guarda forestal que professor d'ensenyament primari
Sí No 54.De vegades dubto si la gent amb qui estic parlant s'interessa realment pel que dic
Sí No 55.Em desassossega treballar en alguna cosa que requereix una acción ràpida que afecta els altres
Sí No 56.Si sóc el cap exigeixo que se segueixin les meves instruccions; en cas contrari, hi renuncio
Sí No 57.Sempre tinc la meva habitació organitzada, amb les coses col.locades al seu lloc
Sí No 58.en la meva vida personal aconsegueixo gairebé sempre els meus propòsits
Sí No 59.Tinc característiques amb les quals em sento clarament superior a la major part de la gent
Sí No 60.He experimentat en diverses situacions socials l'anomenat “nerviosisme de l'orador”
Sí No 61.Només assisteixo a reunions socials quan no em queda més remei
Sí No 62.Crec fermament que “el cap no té sempre la raó, però sempre té la raó per ser el cap”
Sí No 63.Puc concentrar-me en el treball sense que em molestin les persones que estan al meu voltant
Sí No 64.Algunes vegades la gent diu que sóc descuidat, encara que em consideren una persona agradable
Sí No 65.em poso nerviós davant animals salvatges, fins i tot quan estan tancats en fortes gàbies
Sí No 66.Quan llegeixo un article tendenció o injust, m'inclino més a oblidar-lo que a replicar
Sí No 67.Quan em sento abatut faig grans esforços per ocultar els meus sentiments als altres
Sí No 68.M'agradaria més gaudir de la vida a la meva manera, que ser admirat pels meus resultats
Sí No 69.Gasto gran part del meu temps lliure parlant sobre situacions agradables viscudes en el passat
Sí No 70.És millor ser caut i esperar poc, que optimista i esperar sempre l'èxit
Sí No 71.M'agrada quedar-me en segon terme i deixo que els altres portin el pes de la conversa
Sí No 72.acostumo a oblidar les coses trivials i sense importància, com el noms dels carrers
Sí No 73.En dur a terme una tasca, no estic satisfet fins que s'hi ha considerat el menor detall
Sí No 74.Si estic segur que una persona és injusta, s'ho dic, fins i tot si això em causa problemes
Sí No 75.En trobo format (madur) per a la major part de les coses
Sí No 76.Em trobo més abatut que ajudat pel tipus de crítica que la gent em sol fer
Sí No 77.Pensant en les dificultats del meu treball intento organitzar-me abans que apareguin
Sí No 78.Acostumo a imposar als meus amics la película que jo vull veure
Sí No 79.Els meus amics m'han fallat moltes vegades
Sí No 80.Em costa bastant parlar o dirigir la paraula a un grup nombrós
Sí No 81.Tinc alguns amics que són rebels i toscs
Sí No 82.Prefereixo llegir una novel.la imaginativa que una narració realista d'episodis històrics
Sí No 83.Sempre estic alerta davant els intents de propaganda en les coses que llegeixo
Sí No 84.Quan la meva opinió és diferent de la dels meus pares, normalment accepto la seva autoritat
Sí No 85.Si els meus coneguts em tracten malament o mostren que jo els disgusto no m'importa
Sí No 86.Tinc ocasions en que m'és difícil allunyar un sentiment de compassió cap a mi mateix
Sí No 87.Quan la gent autoritària tracta de dominar-me, faig justament el contrari del que vol
Sí No 88.Sempre sóc capaç de controlar perfectament l'expressió dels meus sentiments
Sí No 89.Em resulta enutjós que em dediquin elogis o compliments
Sí No 90.M'agrada prendre part activa en les tasque socials, treballs assistencials, etc
Sí No 91.Em nego a admetre suggeriments dels altres, encara que siguin ben intencionats
Sí No 92.Algunes persones semblen ignorar-me o evitar-me, encara que no sé per què
Sí No 93.La gent em tracta menys raonablement del que mereixen les meves bones intencions
Sí No 94.Em molesta la vista d'una habitació molt bruta
Sí No 95.Em resulta molesta la vista d'una habitació molt bruta
Sí No 96.Aprenc millor llegint un bon llibre, que participant en un grup de discussió
Sí No 97.Seria més interessant ser directiu d'una empresa, que orientador vocacional dels joves
Sí No 98.Em disgusta la manera en què algunes persones es fixen en altres als carrers o a les botigues
Sí No 99.Quasi tot es pot comprar amb diners
Sí No 100. M'agrada fer coses atrevides i temeràries només pel plaer de divertir-me
Sí No 101. Em resulta fàcil barrejar-me amb la gent en una reunió social
Sí No 102. Temo algun càstig fins i tot quan no he fet res dolent
Sí No 103. De vegades la ira m'arrossega a fer coses que estant seré no faria
Sí No 104. De vegades, contrarietats molt petites m'irriten molt
Sí No 105. Quan la gent no és raonable, jo normalment la menspreuo
Sí No 106. De vegades deixo que els sentiments d'enveja o gelosia influeixin en les meves accions
Sí No 107. Sempre dormo bé
Sí No 108. M'incomoda molt si els altres parlen en veu alta quan estic escoltant música
Sí No 109. Crec que s'em descriu millor com a mesurat i reposat, que enèrgic
Sí No 110. Si la gent s'aprofita de la meva amistat, no em quedo ressentit i ho oblido aviat
Sí No 111. Prefereixo la música emotiva i sentimental, a la moguda i animada
Sí No 112. Si algú em fa una “jugada” no paro fins a venjar-me
Sí No 113. Si em demanessin col.laborar en una campanya caritativa diria cortèsment que estic molt ocupat
Sí No 114. Prefereixo vestir-me amb senzillesa i correcció que amb un estil personal i cridaner
Sí No 115. Em considero a mi mateix una persona molt oberta i sociable
Sí No 116. En un viatge llarg, preferiria llegir quelcom profund, que xerrar amb un altre viatger
Sí No 117. Si algú intenta fumar en un lloc prohibit intento impedir-ho
Sí No 118. Quan cal fer alguna cosa important, m'agradaria més fer-ho sol que en equip
Sí No 119. Acostumo a enfadar-me amb les persones massa aviat
Sí No 120. Sempre puc canviar mals hàbits sense dificultat i sense tornar-hi
Sí No 121. Si es passa per alt una bona observació meva la deixo passar sense repetir-la
Sí No 122. Admiro més la bellesa d'un poema que la de un arma de foc ben construïda
Sí No 123. Si algú em diu alguna cosa que jo sé que no és certa, acostumo a pensar que és un mentider
Sí No 124. Quan jo sé molt bé el que el grup ha de fer, m'agrada ser l'únic que doni ordres
Sí No 125. La gent em considera amb justícia una persona activa però amb escàs èxit
Sí No 126. Sempre m'agrada seguir els meus propis camins, en comptes de seguir normes establertes
Sí No 127. Em sembla més interessant ser artista, que secretari d'un club social
Sí No 128. M'agrada planejar les meves coses coses sol, sense interrupcions i suggeriments dels altres
Sí No 129. De vegades parlo a desconeguts sobre coses que considero importants
Sí No 130. Crec que la societat hauria d'acceptar nous costums, i oblidar les velles tradicions
Sí No 131. Cal ser prudent en barrejar-se amb desconeguts, ja que hi ha perills d'infecció
Sí No 132. En un viatge prefereixo planejar jo els llocs que vull visitar, que deixar-me portar pel guia
Sí No 133. Quan no és possible aconseguir les coses utilitzant la raó, s'ha d'emprar la força
Sí No 134.Generalment em poso a fer gargots o moure'm quan estic assegut en una reunió
Sí No 135. En una disputa entre dues persones abans d'intervenir esperaria a veure qui és el “guanyador”
Sí No 136. Em pertorba que la gent em faci algun suggeriment quan estic concentrat jugant
Sí No 137. Em poso nerviós (tens) quan penso en totes les coses que he de fer
Sí No 138. Em consideren una persona molt entusiasta
Sí No 139. Sóc una persona força estricta, i insisteixo sempre a fer les coses correctament
Sí No 140. He tingut somnis tan intensos que no m'ha deixat dormir bé
Sí No 141. Acostumo a romandre callat quan parlen persones amb més experiència o jerarquia que jo
Sí No 142. Algunes coses m'irriten tant que crec que llavors el millor és no parlar
Sí No 143. Abans d'exposar les meves idees m'agrada estar segur que el que diré és correcte
Sí No 144. Prefereixo passar la tarda en una tasca habitual que estar en una reunió animada
Sí No 145. Quan s'acosta el moment d'alguna cosa que he esperat, de vegades perdo la il.lusió per aix    
Sí No 146. En les reunions socials no m'importa que s'usi un llenguatge obscè
Sí No 147. Menjo els aliments amb plaer, encara que no sempre tant educadament com altres persones
Sí No 148. De vegades els altres m'adverteixen que mostro excitació massa clarament en els modals
Sí No 149. No sóc racista, però no m'agradaria que els meus fills es casessin amb persones de raça negra
Sí No 150. Considero antipàtiques les persones a qui no els sóc simpàtic

0 comentarios