Blogia
la feina és teva

Visita al ISPC dissabte 19 de Febrer de 2011

atenció, clickeu aquí per veure el mapa de la quedada!!

Dissabte 19 de Febrer de 2011 hi ha jornada de portes obertes a la vostra futura acadèmia  ;) . Qui vulgui participar en un viatge organitzat, sapigueu que hem quedat a les 7:30 a.m. al parking de l’Alcampo de Mataró, davant de la porta principal. Allà ens repartirem en diferents cotxes i marxarem per ser-hi allà ben d’hora i poder aparcar bé, etc, ect. Animeu-vos que quant més serem més riurem!

Clicka aquí per accedir al programa d’activitats

7 comentarios

Jesús -

Merci Sergi ;) sou uns cracks!!! Desitjo que, si més no, hagi servit perquè uns visualitzeu allà i us motiveu davant els que us queda.

Sergi -

Wei...tot i que ens hem perdut...a estat genial!!Moltes gracies per montar-ho Jesús.Per cert molt bé per el tema publi...

Jesús -

Doncs no sé quants serem. De moment, que jo sàpiga: la Rth, la Dàlia, l'Eneko, tu i jo, però segur que molts més es presenten :).
He fet un mapa pels qui no sabeu on és exactament. el podeu consultar a http://img407.imageshack.us/img407/2219/onquedem.png

Sergi -

Ei Jesús,al final quants som?? L'Alcampo és l'antic Baricentro mataró on hi ha un Mc Donald's???

Dàlia -

Jo també vinc, estaré allà una mica abans 7.15 perquè he quedat a ISPC a les 8.15 i no puc arribar com sempre tard!! Si algú s´anima!

Sergi -

Buff 7:30...quina son!!Vinga jo m'apunto i el meu cotxe en principi 4 persones hi entra'n. Com diu el Jesús...animeu-vos!!!!

Carla -

Ok!Ens veiem disabte al Alcampo!!