Blogia
la feina és teva

Jo estic de baixa, vosaltres no

Benvolguts alumnes de la ESO. Estic absolutament afònic, és per això que avui no tenim classe, em sap greu. Aprofiteu, però, el temps. Vull que estudieu el tema de Grècia. Teniu els videos en aquest post. Feu un resum de tot el que s’explica, allò més important. Tot el tema ha d’ocupar com a màxim un foli per una cara. És per portar a classe. Farem una exposició comú. A més, busqueu 10 paraules o conceptes que fem servir i que venen del grec o la època de la Grècia clàssica. Per exemple: democràcria (poder del poble) o filosofia (amic del saber).

Anglès: He obert un post on recopilarem TOT el vocabulari que fem a classe. Està aquí. Ajudeume: els que ja heu fet classe d’anglès amb mi escriviu-me un mail a i em doneu totes les paraules que ja hem treballat a classe (amb la seva traducció. Els nous o els que encara no us heu incorporat a les classes m’heu d’enviar 10 paraules en anglès que es fan servir al mon de l’esport. Per exemple: football (futbol; foot=peu, ball= pilota), corner (cantonada), basket (cistella), etc.

Naturals: vull que em dibuixeu en un foli una cel.lula i que poseu nom a totes les seves parts i una linia de descripció de cadascuna de les funcions de dites parts. Us demano un dibuix gran, clar, maco, amb bona lletra (millor si ho feu amb l’ordinador).

Bon cap de setmana.

Jesús

0 comentarios