Blogia
la feina és teva

Xerrada: ajudem els nostres fills a assolir l'èxit escolar

El dijous 22 de desembre la meva filla va donar-me "les notes" amb cara de frustració. Havia suspés 3 assignatures.

Aquell mateix dia i l’endemà vaig rebre diverses trucades de mares i pares. Agobiats pels dolents resultats que havien tret els nens el primer trimestre em demanaven assessorament. Vaig pensat que potser era útil organitzar una xerrada per parlar d’eines i estratègies per ajudar la nostra canalla a enfrontar-se als estudis.

Abans d’imprimir el cartell publicitari li vaig ensenyar a una colega que admiro. També li vaig dir com pensava començar la xerrada: "la meva filla ha suspés 3 assisgatura i la he felicitat". Pensava que era una manera impactant de començar, perquè sembla una paradoxa.

"el meu fill mitjà va suspendre 2, i jo també el vaig felicitar..." -va contestar amb un somriure

No vam continuar la conversa.

Els meus motius per felicitar la Beatriz és que les seves notes expliciten el seu gran esforç diari i la seva voluntat de participar i superar-se. Els aprovats vindran com a conseqüència de continuar en aquesta línia.  I estic segur que la meva companya té també sobrats motius per felicitar el seu campió.

Si us ve de gust venir, estaré encantat de xerrar amb vosaltres.

Jesús Bordas

0 comentarios