Blogia
la feina és teva

Test de personalitat (1)

SÍ/NO 1. Alguna vegada he sentit antiapatia per un familiar al qual estimo.
SÍ/NO 2. Més d’una vegada la gent m’ha criticat
SÍ/NO 3. La meva activitat diària es desenvolupa sota grans pressions
SÍ/NO 4. Mai m’ha agradat jugar amb ninots/nines.
SÍ/NO 5. No sóc el primer en xerrar amb la gent que no conec.
SÍ/NO 6. Tinc pensaments sexuals molestos.
SÍ/NO 7. Tinc pors de la gent que conec
SÍ/NO 8. Mai m’he enamorat de ningú
SÍ/NO 9. Visc una vida la qual és massa dura
SÍ/NO 10. no sóc rencoròs.
SÍ/NO 11. Normalment ploro descontroladament.
SÍ/NO 12. No m’agrada estar envoltat de gent.
SÍ/NO 13. Tinc dificultats per concentra-me a la feina.
SÍ/NO 14. He desitjat morir-me algunes vegades
SÍ/NO 15. No tinc molta paciència amb la gent.
SÍ/NO 16. Sempre penso el que faig.
SÍ/NO 17. No suporto al profe de psicotècnics.
SÍ/NO 18. Per evitar problemes, tots mentiríem.
SÍ/NO 19. De petit vaig robar una cosa sense importància.
SÍ/NO 20. Molts dels meus somnis son de temàtica sexual.
SÍ/NO 21. Quant sóc més feliç és quan estic sol.
SÍ/NO 22. De vegades, quan estic sol, sento veus que em parlen
SÍ/NO 23. Alguna vegada he creuat el carrer per no trobar-me amb algú.
SÍ/NO 24. Sovint sembla que visc en un somni.
SÍ/NO 25. Em posa nerviòs viatjar
SÍ/NO 26. No m’agrada treballar amb presses.
SÍ/NO 27. Gairebé sempre m’espanto per alguna cosa.
SÍ/NO 28. Alguna vegada m’ha agradat ser humiliat per una persona estimada.
SÍ/NO 29. El meu profe de psicotècnics va de simpàtic i és un capullo.
SÍ/NO 30. Alguna vegada m’ha agradat ferir algú a qui estimo.
SÍ/NO 31. Concentrar-me em costa més que a la resta de la gent.
SÍ/NO 32. Si estic al costat d’un deprimit, acabo contagiant-me.
SÍ/NO 33. Tinc pensaments dolents que no em puc treure del cap
SÍ/NO 34. No em preocupa la pràctica de la religió
SÍ/NO 35. Normalment sóc una persona molt tranquil.la.
SÍ/NO 36. L’aigua no em fa por.
SÍ/NO 37. Gairebé mai m’enfado.
SÍ/NO 38. El profe de psicotècnics em té el cor robat.
SÍ/NO 39. Les tempestes em fan por.
SÍ/NO 40. No m’agrada viatjar en cotxes conduïts per dones.
SÍ/NO 41. Tots els policies són honrats.
SÍ/NO 42. No participo molt a les festes i les reunions socials.
SÍ/NO 43. De vegades, res no m’importa.
SÍ/NO 44. No explico a ningú tots els meus secrets.
SÍ/NO 45. Em decepciono sovint amb la gent.
SÍ/NO 46. M’emprenyo amb facilitat.
SÍ/NO 47. No acabo molts dels projectes que començo.
SÍ/NO 48. Molta gent té la la capacitat de fer-me mal.
SÍ/NO 49. Em fa por la foscor.
SÍ/NO 50. He tractat amb experts que sabien de la seva especialitat menys que yo.
SÍ/NO 51. M’agraden molt els nens.
SÍ/NO 52. Els meus familiars son molt nerviosos.
SÍ/NO 53. Crec que no sóc gran cosa.
SÍ/NO 54. Treballo millor amb homes.
SÍ/NO 55. Durant molt de temps he tingut amics imaginaris.
SÍ/NO 56. Prefereixo les dones altes.
SÍ/NO 57. No m’espanta anar al metge.
SÍ/NO 58. De petit, sovint feia “campana” (faltar a classe)
SÍ/NO 59. M’agrada llegir els articles de política als diaris.
SÍ/NO 60. Em fa, o m’ha fet vergonya, parlar de la feina del meu pare.
SÍ/NO 61. Normalment aprenc de memòria nombres que no son importants.
SÍ/NO 62. Mai m’he pixat al llit.
SÍ/NO 63. De petit tenia una colla d’amics.
SÍ/NO 64. M’agrada treballar amb les dones
SÍ/NO 65. Les begudes alcoholiques haurien d’estar prohibides.
SÍ/NO 66. M’agrada criticar els altres.
SÍ/NO 67. El profe de Psicotècnics no sap el que es fa.
SÍ/NO 68. Tinc alguns costums que no puc eliminar.
SÍ/NO 69. M’agradaria viure aïllat, al camp.
SÍ/NO 70. M’agrada apostar diners.
SÍ/NO 71. No m’agraden les multituts.
SÍ/NO 72. Sóc fan de Chuck Norris.
SÍ/NO 73. deixo llibertat d’expressió als altres.
SÍ/NO 74. Mai he pres begudes amb alcohol.
SÍ/NO 75. No m’agraden els temes sexuals.
SÍ/NO 76. M’agraden els temes sexuals.
SÍ/NO 77. M’agraden les festes pel fet de relacionar-me amb els altres.
SÍ/NO 78. Dir la veritat és sempre bó.
SÍ/NO 79. Tinc un defecte que no puc canviar i haig d’aprendre a conviure-hi.
SÍ/NO 80. Sovint poso excuses.
SÍ/NO 81. S’em dona bé mentir.
SÍ/NO 82. No soc més nerviós que la majoria de la gent.
SÍ/NO 83. Suo molt, sense cap motiu.
SÍ/NO 84. Generalment la gent no es preocupa pels altres.
SÍ/NO 85. Confio en el meu professor de Psicotècnics.
SÍ/NO 86. Espero triunfar en el que estic fent.
SÍ/NO 87. No confio en la gent.
SÍ/NO 88. M’agrada les bromes que es fan entre amics.
SÍ/NO 89. És important per a mi creure en alguna cosa superior a nosaltres.
SÍ/NO 90. Estic totalment segur de mi mateix.
SÍ/NO 91. He après les coses una mica més tard que la resta de la gent.
SÍ/NO 92. Si jo fos futbolista, Cristiano Ronaldo em passaria la pilota.
SÍ/NO 93. Crec que existeix el dimoni.
SÍ/NO 94. Sóc una bona persona.
SÍ/NO 95. Torno per comprovar si he tancat la porta de casa.
SÍ/NO 96. M’enfado ràpidament, però em dura poc.
SÍ/NO 97. Em costa molt enfadarme, però quan ho faig Chuck Norris tremola.
SÍ/NO 98. A les nits no puc dormir.
SÍ/NO 99. Em fa enveja els èxits dels meus amics.
SÍ/NO 100. Tinc cura del meu aspecte.
SÍ/NO 101. La meva familia determina totes les meves accions.
SÍ/NO 102. No puc veure patir un animal.
SÍ/NO 103. Alguna vegada m’he emborratxat.
SÍ/NO 104. Alguna vegada comento coses de la meva privada a la gent.
SÍ/NO 105. M’encanten els temes sexuals.
SÍ/NO 106. Normalment prenc decissions ràpidament.
SÍ/NO 107. Sento veus que no sé d’on venen.
SÍ/NO 108. Em fan por les serps.
SÍ/NO 109. Estudio bé les inversions que faig.
SÍ/NO 110. Em deixo enganyar fàcilment.
SÍ/NO 111. Estic content amb la meva acadèmia on estudio.
SÍ/NO 112. M’agradava anar a l’Institut.
SÍ/NO 113. Tinc molt sentit del ridícul.
SÍ/NO 114. Em preocupen els temes de sexualitat.
SÍ/NO 115. M’agraden els nens.
SÍ/NO 116. Tinc una visió amplia de la sexualitat.
SÍ/NO 117. M’agraden els nens.
SÍ/NO 118. De vegades crec que em tornaré boig.
SÍ/NO 119. M’agrada estar amb la gent.
SÍ/NO 120. M’agraden totes les persones que conec.
SÍ/NO 121. M’agraden els nens.
SÍ/NO 122. M’agrada el meu professor de Psicotècnics.
SÍ/NO 123. De vegades tinc ganes de ferir-me.
SÍ/NO 124. No m’agrada treballar de caixer.
SÍ/NO 125. Ploro i m’emociono fàcilment.
SÍ/NO 126. Sovint penso en el sexe.
SÍ/NO 127. M’agrada treballar amb dones
SÍ/NO 128. M’agraden els nens
SÍ/NO 129. Pateixo de vertígen
SÍ/NO 130. Tinc transtorns digestius.
SÍ/NO 131. Tinc prejudicis sobre gent que no conec.
SÍ/NO 132. No hauriem de barrejar les races.
SÍ/NO 132. Crec en la reencarnació.
SÍ/NO 133. Sóc el meu millor jutge.
SÍ/NO 134. He tingut pràctiques sexuals anormals.
SÍ/NO 135. Em considero una persona sociable.
SÍ/NO 136. Crec que els nens necessiten molt d’amor.
SÍ/NO 137. M’agraden els nens.
SÍ/NO 137. El futur em preocupa.
SÍ/NO 138. El futur no em preocupa.
SÍ/NO 139. Em comporto igual d’educadament quan estic sol que quan estic amb gent.
SÍ/NO 140. De vegades no entenc per què m’enfado tant.
SÍ/NO 141. No se m’humilia fàcilment.
SÍ/NO 142. Normalment dic la veritat.
SÍ/NO 143. Sóc prou madur per fer les crítiques a la cara.
SÍ/NO 144. Crec que el meu professor de psicotècnics ha de millorar molt.
SÍ/NO 145. No m’agraden els nens.
SÍ/NO 146. M’agrada observar la gent pel carrer.
SÍ/NO 147. Crec que la majoria de la gent és bona gent.
SÍ/NO 148. Si un amic em demana ajuda, intento ajudar-li.
SÍ/NO 149. Si un desconegut em demana ajuda sempre intento ajudar-li.
SÍ/NO 150. És important ajudar la gent.
SÍ/NO 151. Crec que alguna vegada hom pot tenir mala sort a la vida i caure en desgràcia.
SÍ/NO 152. Puc renunciar a les meves raons si no em jugo res important.
SÍ/NO 153. De vegades intento ajudar a la gent que demana diners al carrer.
SÍ/NO 154. Sóc una persona tolerant.
SÍ/NO 155. Crec que si tots ens comportessim millor, el mon milloraria també.
SÍ/NO 156. Crec que sóc el principal responsable dels meus actes.
SÍ/NO 157. Miro de donar diners als músics de carrer.
SÍ/NO 158. La majoria de la gent no em comprèn.
SÍ/NO 160. Em desagrada que la gent sigui tant egoista.
SÍ/NO 161. Interpretar els somnis ens ajuda.
SÍ/NO 162. Crec en una vida desprès de la mort.
SÍ/NO 163. Normalment no tinc problemes per concentrar-me.
SÍ/NO 164. Els meus raonaments són molt lògics.
SÍ/NO 165. Em molesta perdre el temps en converses sense importància.
SÍ/NO 166. Segur que hi ha una petita minoria de policies corruptes.
SÍ/NO 167. Al meu profe de psicotècnics se li ha anat la pinza amb aquest test.
SÍ/NO 168. Intento ser comprensiu/iva abans de criticar ningú.
SÍ/NO 169. Sempre em comporto correctament.
SÍ/NO 170. Tinc un secret inconfessable.
SÍ/NO 171. M’agraden els nens.
SÍ/NO 172. M’agrada treballar amb homes
SÍ/NO 173. M’agradaria ser tan feliç com la resta de la gent.
SÍ/NO 174. No deixo d’insistir fins que aconsegueixo el que vull.
SÍ/NO 175. La majoria dels dies vaig cansat/ada.
SÍ/NO 176. Crec que tothom té dret a perseguir els seus somnis.
SÍ/NO 177. Admiro la gent que lluita per aconseguir els seus objectius.
SÍ/NO 178. Sóc una persona sensible.
SÍ/NO 179. No critico que algú vulgui guanyar diners venent drogues.
SÍ/NO 180. De vegades ploro amb més facilitat que els altres.
SÍ/NO 181. Em molesten els nens.
SÍ/NO 182. Crec en el destí.
SÍ/NO 183. Només hi ha una religió verdadera.
SÍ/NO 184. Sóc una persona espiritual.
SÍ/NO 185. Amb una mica més de mà dura tot aniría millor.
SÍ/NO 186. Penso que m’espera un futur incert.
SÍ/NO 187. Puc dir una petita mentida per fer sentir bé una altra persona.
SÍ/NO 188. Crec que tot i les seves mancances, aquest profe s’ho curra.

0 comentarios