Blogia
la feina és teva

Test de personalitat (2)

Sí No 1.M'agraden els llibres d'aventures
Sí No 2.Les coses més importants per mi són les meves obligacions amb la feina i amb altres persones
Sí No 3.M'agrada reunir-me amb els meus amics
Sí No 4.Quan tinc algun problema, sé que puc comptar amb algun membre de la meva família
Sí No 5.M'agradaría poder programar el meu propi “pla de formació”
Sí No 6.Algunes vegades, a les eleccions, voto a candidats que quasi no conec
Sí No 7.De seguida trobo alguna cosa de qué parlar quan conec persones noves
Sí No 8.Estic satisfet amb els meus resultats escolars
Sí No 9.En la meva vida diària hi ha moltes coses que em resulten interessants
Sí No 10.Si puc triar, preferèixo conèixer llocs nous i diferents
Sí No 11.Em desagrada que les coses o temes quedin en l'aire o amb dubtes
Sí No 12.Sóc capaç de guardar la calma fins i tot si penso que algú m'està observant
Sí No 13.Si un problema no té una resposta clara i definida prefereixo no enfrontar-m'hi
Sí No 14.Quan les coses em surten malament, de vegades, culpo una altra persona
Sí No 15.Quan estic en un grup, em resulta fàcil trobar temes de conversa
Sí No 16.És difícil que algú faci alguna cosa tret que se li pagui per això
Sí No 17.La desobediència a determinades normes, sigui del tipus que sigui, mai està justificada
Sí No 18.Recordo haver-me “fingit malalt” per evitar alguna cosa
Sí No 19.Sempre m'ha agradat preparar per avançat els exàmens que havia de fer
Sí No 20.M'agrada llegir sobre temes científics
Sí No 21.Abans de prendre una decisió considero l'assumpte des de tots els punts de vista
Sí No 22.Ha de tenir algun problema la persona que no pot rebre ordres sense mostrar-se enutjada
Sí No 23.En les meves relacions socials em sento acomplexat per raons intelectuals o culturals
Sí No 24.Quan he pres una decisió, rares vegades canvio d'opinió
Sí No 25.De vegades penso que sóc una càrrega per als altres
Sí No 26.Planejar per avançar les nostres activitats és treure-li a la vida tot el que diverteix
Sí No 27.Sovint començo a fer coses que mai acabo
Sí No 28.Tinc la impressió que “se'm deixa de costat” quan em trobo en un grup
Sí No 29.He de reconèixer que em resulta difícil treballar sota normes i regles estrictes
Sí No 30.30 el futur és massa insegur i imprevisible com per fer plans seriosos
Sí No 31.He arribat a tenir en públic transtorns de la parla (tartamudeig, quequeig, etc.)
Sí No 32.Les crítiques o les males paraules em fan sentirme molt incòmode  
Sí No 33.Sempre segueixo la regla “l'obligació abans que la devoció”
Sí No 34.M'atreu la vida errant, i només em trobo feliç quan viatjo d'una banda a l'altra
Sí No 35.Acostumo a comportar-me malament amb els que no simpatitzo
Sí No 36.Considero que la millor forma d'educar un fill rebel és pegant-li
Sí No 37.Quan aconsegueixo el que vull, generalment és perque tinc sort
Sí No 38.No suporto veure la gent vestida descuidadament
Sí No 39.Al col.legi, la meva qualificació en conducta era dolenta sovint
Sí No 40.Puc mantenir-me controlat quan m'ofenen directament
Sí No 41.Crec que el bon ànim és important per superar tots els problemes
Sí No 42.Alguna vegada m'e sentit culpable per actuar de manera incorrecta
Sí No 43.Tinc transtorns digestius
Sí No 44.Sovint tinc una sensació de malestar
Sí No 45.Pateixo vertígen fins i tot en llocs poc elevats
Sí No 46.Quan els altres es mostren més amables amb mi del que esperava m'inquieto
Sí No 47.Tinc la impressió de no ser com tot el món
Sí No 48.Alguna vegada he patit una pèrdua de coneixement a causa d'un cop al cap
Sí No 49.Em costa fer amics
Sí No 50.L'única forma d'acabar amb els drogadictes és que els veïns els facin fora dels barris
Sí No 51.Per aconseguir el que vull és necessari que agradi a les persones que estan per damunt meu
Sí No 52.Desaprovo algú que en una reunió social beu fins intoxicar-se
Sí No 53.M'agrada plantejar les meves activitats amb anticipació
Sí No 54.Els meus coneguts em diuen que sóc molt impulsiu
Sí No 55.He perdut el gust per distreure'm
Sí No 56.Sento la necessitat de canviar sovint de lloc o d'activitat laboral
Sí No 57.La idea d'haver d'arribar a fer servir un arma de foc em preocupa molt
Sí No 58.Quan conec els símptomes d'una determinada malaltia crec tenir-ne algun
Sí No 59.Quan em trobo en un lloc tancat o en un lloc superpoblat,experimento malestar
Sí No 60.Sovint sento que els altres no em volen
Sí No 61.M'agrada passar moltes hores somiant o fantasiejant
Sí No 62.M'han fet algun electrocardiograma (E.E.G.) o radiografia de crani
Sí No 63.M'agraden les relacions socials, pel fet d'estar amb gent
Sí No 64.Em sembla injustificable utilitzar un càrrec per cobrar comissions il.legals
Sí No 65.Que tingui un accident de cotxe depèn sobretot de si condueixo bé o no
Sí No 66.La gent de tipus mitjà no és capaç d'apreciar molt bé l'art i la música
Sí No 67.Faig coses perilloses només pel plaer d'experimentar el que se sent
Sí No 68.Sento que m'estic “quedant enrera” i que el món m'avança
Sí No 69.Tot i la possibilitat de conseqüències negatives, tendeixo a implicar-me en qualsevol activitat
Sí No 70.Sovint tinc la sensació de formigueig, cremor o picor en algunes parts del meu cos
Sí No 71.Davant el menor símptoma de malestar prenc medicaments
Sí No 72.De vegades temo atravessar grans espais oberts (places, ponts, etc.)
Sí No 73.Quasi ningú diu la veritat ni confia en el que diuen els altres
Sí No 74.crec que una veu aliena a mi , o una força estranya, dicta els meus actes i pensaments
Sí No 75.A la meva família inmediata algú ha estat tractat a causa d'una malaltia mental
Sí No 76.Considero suficients els càstigs aplicats als qui cometen delictes
Sí No 77.La meva vida està determinada per les meves pròpies accions
Sí No 78.Davant de quelcom sense importància, normalment cedeixo. És una bestiesa causar problemes
Sí No 79.Davant situacions de perill o emergència controlo les meves emocions i actuo adequadament
Sí No 80.Sense cap raó arribo a plorar
Sí No 81.A la meva infància o adolescència he arribat a escapar-me del domicili familiar
Sí No 82.De vegades he sentit que no podria afrontar les meves obligacions
Sí No 83.El temor d'emmalatir m'ha impedir realitzar deerminades coses
Sí No 84.Temo contagiar-me en tocar determinats objectes
Sí No 85.Crec que em tenen mania
Sí No 86.Tinc la impressió de no sentir ja afecte cap als meus amics i parents
Sí No 87.En alguna ocasió he consultat un neuròleg, psicòleg o psiquiatra
Sí No 88.La majoria de la gent és honrada principalment pel temor a ser descoberta
Sí No 89.Quan aconsegueixo el que vull, generalment és perque m'he esforçat
Sí No 90.Em resulta difícil congeniar amb algú que sempre té dubtes i no està segur sobre les coses
Sí No 91.Quan algú “me la juga” sempre procuro tornar-se-la, per qüestió de principis
Sí No 92.Considero que els drogadictes són unes víctimes de la societat
Sí No 93.Acostumo a tenir cura del meu aspecte físic
Sí No 94.Una idea, sempre la mateixa, em ronda sense parar i sense poder alliberar-me'n
Sí No 95.En alguna ocasió m'han dit que em preocupo massa per la meva salut
Sí No 96.De vegades em fa por quedar-me sol a la foscor
Sí No 97.Quan m'observen sense cap motiu, em preocupo
Sí No 98.El meu caràcter m'ha creat problemes en les meves relacions
Sí No 99.He tingut algun accident que m'ha deixat alguna molèstia important
Sí No 100. Recordo la meva infància com una època feliç
Sí No 101. La majoria de les coses acaben per ser una qüestió de bona o mala sort
Sí No 102. A tots ens molestaria que els nostres fills tinguessin companys d'altres races a l'escola
Sí No 103.Tinc tan arrelats diversos mals hàbits que no val la pena lluitar contra ells
Sí No 104. El consum de drogues toves és només el començament. Al final tots acaben en drogues dures
Sí No 105. Em sembla normal caminar vorejant la Llei
Sí No 106. En despertar se'm presenten sistemàticament temes de preocupació o inquietud
Sí No 107. Temors sense fonament m'impedeixen obrar com vull o dec fer-ho
Sí No 108. Penso que és prudent desconfiar sistemàticament dels que m'envolten
Sí No 109. La majoria de les coses acaben per ser una qüestió de bona o mala sort
Sí No 110. A tots ens molestaria que els nostres fills tinguessin companys d'altres races a l'escola
Sí No 111. Tinc la impressió que em roben els meus pensaments, fins i tot els més secrets
Sí No 112. Durant la meva infància o adolescència vaig tenir crisis convulsives (agitació involuntària del cos)
Sí No 113. He tingut dificultats amb els meus companys de feina
Sí No 114. Puc ser amable amb les persones que fan coses que jo considero errònies
Sí No 115. Acostumo a tenir “explosions” de geni o emocionals
Sí No 116. La més petita activitat m'exigeix sempre un gran esforç
Sí No 117. A vegades tinc moltes ganes de causar dany a objectes o persones
Sí No 118. A vegades he experimentat una sensació de nervis a la gola o a la boca de l'estómac
Sí No 119. Sento que m'ha estat encomanada la labor de reformar importants aspectes socials
Sí No 120. A causa de les meves amistats s'han creat tensions importants amb la meva família
Sí No 121. En alguna ocasió he pres algun medicament per poder dormir per prescripció mèdica
Sí No 122. Fàcilment em dono per vençut quan les coses van malament
Sí No 123. A vegades m'ha costat conciliar la son per “donar-li voltes” als esdeveniments del dia
Sí No 124. En alguna ocasió he donat disgustos importants als meus pares
Sí No 125. Rares vegades, o mai, intento influir en altres persones
Sí No 126. Després d'una emoció forta, em costa tornar a reaccionar normalment
Sí No 127. De vegades em sento veritablement inútil
Sí No 128. Tinc la impressió de ser espiat o seguit
Sí No 129.Penso que ningú no em comprèn
Sí No 130. Pateixo mals de cap, vertígens, transtorns de la memòria o alteracions del caràcter
Sí No 131. Sóc una persona tensa
Sí No 132. Sovint sento la necessitat de lluitar per no deixar-me portar pel desànim
Sí No 133. De vegades sento la necessitat irresistible de repetir certs actes i això m'aulleja
Sí No 134. En la meva vida m'ha ajudat molt l'exemple dels meus pares
Sí No 135. Sovint faig el que em ve de gust en aquell moment, fins i tot a costa d'una meta futura
Sí No 136. Generalment tinc més seguretat en mi mateix que la gent que conec
Sí No 137. De vegades, quan m'he mirat en un mirall he arribt a sentir que no sóc jo
Sí No 138. He tingut la impressió que no podia tornar a veure o sentir
Sí No 139. Crec que fracasso en tot el que començo
Sí No 140. Crec que és impossible alliberar-me dels meus problemes
Sí No 141. En les meves relacions afectives i d'amistat, he trobat les satisfaccions que esperava
Sí No 142. De vegades sento una força interior que em porta a realitzar actes perillosos o prohibits
Sí No 143. Tots els que consumeixen drogues de forma ocasional han de ser considerats com a drogadictes
Sí No 144. Sovint succeeix alguna cosa al meu voltant que m'espanta
Sí No 145. Sento la necessitat de tenir algú al meu costat
Sí No 146. He arribat a presentar crisis nervioses o d'agitació desprès d'una emoció o contrarietat
Sí No 147. La major part de les metes poden aconseguir-se si es persegueixen amb interès
Sí No 148. Sovint penso que les persones i els objectes que m'envolten s'han tornat extranys

0 comentarios